Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2010 09:20 - пролетни терзания на една жена))
Автор: emitions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2867 Коментари: 9 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес е хубав слънчев ден,малко студен, но не прекалено.И днес ,както в последно време , ще оставя духовните си търсения да прашасват.Имам проблем за решаване ,от световно значение))
Заведох дете" номер 2" на училище,и сега обмислям менюто днес.
Вчера беше морски ден, до днес на обяд ще продължи да е такъв.Показах на децата , какво е то- суши, черен хаивер/за 5 лв само/пушена сьомга, да са опитали и да знаят.Естествено направих им и рибени пръстчета / полуфабрикат с ГМО/ за в случай че сушито не им хареса. Та резултата е рибените пръръстчета са супер , а "онова е гадно"))))))а тоя сос е китайски/соев/ , казва малкия, не японски, аз нали съм ял.))) Но пък с пръчки се яде много интересно.
Та така, деликатесите ги ядохме с мъжа ми, а децата си ръфкаха пръстчетата с картофена салата и айсберг. 
Драмата е във това, че вече за 10 ден ще се опитвам да си вляза в "безвъглехидратния режим",за да сваля излишните 3 кг. Ама хайвера, без хлебче, не ми върви.Та хапнах аз, добре, че пийнах и бяло винце, да притъпя разочарованието си от неспазената диета)))))Като една майка, домакиня, от опит знам- всяка провалена диета е равна на депресия.
Хубави празненства бяха зимата ,но дрешките за топлото време ми стягат сега...А нали трябва да изглеждаме добре)))))  Съпругата трябва да се поддържа?На поддържаната съпруга не й изневеряват)))
.... тя го прави, според мен , но както и да е)))))))
Та сега се въоражавам с много хъс и воля, и от днес,повтарям, от днес ,ще влизам във форма!
Аз лично не мога да разбера, защо и след като си родила две деца трябва общественото мнение да те притиска да отслабваш, ако се влияеш от околната среда де.Мисля, че не е редно да се цели все да ми казват " ти имаш две деца- леле ,изобщо не ти личи".Е и какво ако ми личи. Това трябва да е гордост,а не да се опитвам да скрия този факт.Объркана страна- объркани ценности.
Та поради този мой проблем,повтарям, от световно значение, ще оставя културния живот да кипи без мен.
Няма да пиша стихове, няма да чета чужди, няма да се чудя защо Земята се върти и каква е мойта мисия във всичко това.Не за друго а от тези си дейности огладнявам зверски))))))
Иначе обмислям още две неща, трябва да посетя козметик, и да си избеля зъбките...
Абе, тебе смешно , ама за мен е важно, баба казва "даже кофата трябва да изхвърляш с червило")))
Не ми се смейте много, и не ме корете, идва пролет и изглупявам напоследък))))



Гласувай:
3



1. dianatrg - Не изглупяваш :) Много си права. . ...
18.03.2010 09:29
Не изглупяваш :)
Много си права... аз от 1 месец минавам на диета, но нещо все не се получава :(
цитирай
2. emitions - Ето
18.03.2010 09:59
Ето от това имам нужда, малко подкрепа!
Ми така де, вместо някой да ни похвали, нас, поддържащите се жени,или поне старещите се))
Трябва да сме хубави,това е като храната, предпоставка за съществуване.
Ако си хубава, си добра във всичко, ако ли не всичко ти се получава посредствено.Тя,красотата, ни дава крилете и живителната сила.
Да не се противопоставяме на този природен закон))))))
За тази цел ,обаче, трябва първо да си признаем, че е така))))

цитирай
3. dianatrg - А, аз вярвам твърдо в това :) Опитват ...
18.03.2010 10:08
А, аз вярвам твърдо в това :) Опитват се да ме убеждават, че това било само визия, а човек се оценявал по ума, но защо не могат да приемат, че комбинацията от красота и ум е най-доброто за една жена :)))
Защо при толкова много открития и постижения на медицината и фармацията не измислиха нещо за сваляне на тези досадни зимни килограми???? И след това ще ми разправят, че било лесно да си жена :(((((
цитирай
4. emitions - Ми не е лесно, факт!
18.03.2010 10:12
Наистина е трудно, а и скъпо))) Но, давай да се борим)))
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Ако искаш да отслабнеш,
18.03.2010 10:22
прави си чай от корени от глухарче, синя жлъчка и гръмотрън. Така ще повишеш обмяната на веществата. Преди ядени изяждай по половин червен грейфрукт. За тези билко можеш да прочетеш от сборния постинга ми "Всичко за билките"- сложен на 10 място в моя блогрол, където всички линкове са активни.
Не става въпрос, че не трябва да ти личи, че си родила две деца, просто си е по-здравословно да нямаш излишни килограми.
цитирай
6. emitions - хахах
18.03.2010 10:35
хахах , много на сериозно ме взе)) аз просто се самоиронизирам, нямам проблем с начина на отслабване, а с мотивацията))))))))
цитирай
7. martiniki - :)да, грейпфурти, ананас
18.03.2010 11:03
при мен постите се оказаха добра мотивация...

наистина красотата е важна, вече и в кухнята влизам като Джули и Джулия - с перлите и други гердани за разнообразие, на крачка съм от обувките с ток ;)
цитирай
8. emitions - хахха
18.03.2010 11:06
Съмишленичка! Ми така де, а не като Ума Търман в "motherhood" - по нощница да водим сутрин децата!)))))))))
Поздрав!
цитирай
9. martiniki - ;)
18.03.2010 11:23
животът сам по себе си е достатъчно добра мотивация...а за токчетата комшиите отдолу достатъчно добре ме "коват" със сръбска чалга по всяко време...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emitions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 26933
Постинги: 7
Коментари: 38
Гласове: 80
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930